Waardering van Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre - Veldhoven op 9 januari 2017 interview

6.2

Ik heb met ze afgesproken, dat ze binnen een tijdsbestek mijn vrouw komen wassen. Meestal komen ze op tijd. Maar als er iets tussenkomt, dan laten ze dit niet weten. Mijn vrouw klets achter elkaar door. Dit gaat helemaal goed. Ze praten dan ook met haar. Ze hebben allemaal antwoorden voor haar, omdat ze ervaren zijn. Mijn vrouw luistert niet meer naar mij. Maar ze luistert wel naar de medewerkers. Het wel belangrijk, dat ze gedoucht wordt. Ze weten overal antwoord op te geven, als ik vragen heb. Ik heb wel 20 dames over de vloer gehad. Ze herkennen het niet. Ze komen voor de eerste keer of weer pas naar een maand. Dit ligt niet aan de medewerkers, maar aan de organisatie. De dames werken allemaal part-time. Mijn vrouw heeft wisselende medewerkers. In principe is het niet erg. Maar ze kunnen niet zien of ze mager of ziek is geworden. Ik moet dat dan tegen ze vertellen. Ik heb het wel in de gaten. Vervolgens meld ik het bij de dames. Maar ik moet wel steeds uitleggen hoe de douche werkt. De administrateur heeft de maaltijden al in rekening gebracht, terwijl mijn vrouw nog geen eens thuis was. Op e-mails reageerden ze niet. Als ik vragen over de financiële kant heb, dan moet ik dat op een andere manier zien uit te vinden. Zij weten mij niet door verwijzen naar iemand binnen de organisatie. Ik vind dit wel gek. Zij hoeven er geen verstand van te hebben, maar ze moeten wel iemand noemen die er wel verstand van heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.