Waardering van Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre - Veldhoven op 9 januari 2017 interview

8.2
  • Diabetes

Ze doen wat ze moeten doen en dat gaat goed. Ze letten ook echt goed op. Gisteren kwamen ze bij me en ze zagen dat mijn spuit niet goed stond. Toen hebben ze gelijk de notities nagekeken om te kijken of ik wel gespoten was. Ik vind het heel fijn dat ze hier op letten. Ik vind het ook fijn dat ik vaste mensen krijg. Het vaste groepje heeft een vaste route. Als er een stagiaire is, dan komen ze altijd met z'n twee. Ik hou er ook niet van als het veel zou wisselen. Er is er eentje die altijd nog even een praatje met me maakt en luistert naar mijn verhaal. De rest is ook allemaal goed hoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.