Sensire thuiszorg gemeente Aalten

Thuiszorg

Nassaustraat 5 7121 DG Aalten
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Aalten - Aalten op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik weet ongeveer hoe laat ze komen. Ik heb een eerste verantwoordelijke die goed voor mij zorgt en zij houdt alles goed in de gaten. 2 x per dag komen ze kijken hoe het gaat en helpen zij mij met de medicijnen. Ik word 1 x per week geholpen met douchen. Er wordt altijd gevraagd hoe het gaat en alles wordt opgeschreven. Ze hebben een goede zorg en communiceren goed. Ze denken mee. De medewerkers hebben het heel druk, het veranderd nog weleens met medewerkers, ze werken heel hard. Ik ben in goede handen. Ik neem mijn petje af.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Aalten - Aalten

Wat leuk om te lezen dat u uw petje afneemt. Dankuwel voor deze mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Aalten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.