Logo Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen

Locatie Deze locatie is onderdeel van Sensire

97% beveelt deze zorginstelling aan

• 7.7

13 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

veel aandacht is er voor de "klant". Alle medewerkers stralen deskundigheid uit. Ze hebben goede tips gegeven

geplaatst op 13 november 2019

Bedankt voor uw waardering!

8 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

bovenstaande waardering zegt genoeg.

geplaatst op 11 november 2019

Dankuwel!

• 9.2

29 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

daar ik een galblaas ontsteking heb en een drain is geplaatst moesten ze mij s,morgens en s,avonds de drain gespoeld worden. dit is altijd correct gedaan. waar voor mijn hartelijke dank

geplaatst op 29 oktober 2019

Graag gedaan! Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

22 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Perfecte verzorging.

geplaatst op 24 oktober 2019

22 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

daar ik een galblaas ontsteking heb gehad moest ik s,morgens en s,avond gespoeld worden.wat met veel zorg altijd is gedaan om de drain open te houden daar voor mijn hartelijke dank

geplaatst op 22 oktober 2019

Graag gedaan. En voor u: hartelijk dank voor deze mooie waardering.

• 8.0

18 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de zorg als prima ervaren.

geplaatst op 18 oktober 2019

Hartelijk dank voor deze waardering.

• 8.3

8 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden over de gegeven zorg. Toppie!

geplaatst op 8 oktober 2019

4 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ik vind het fijn dat ik zorg krijg van Sensire zodat ik zolang mogelijk in mijn huis kan blijven wonen in mijn vertrouwde omgeving.

geplaatst op 7 oktober 2019

Hartelijk dank voor deze mooie woorden.

• 9.0

23 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Iedereen is lief en doet zijn best. Ik zou het missen als de zorgverleners niet meer over de vloer komen.

geplaatst op 23 september 2019

19 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn blij dat we zorg krijgen;zodat we nog fijn bij elkaar in onze huis kunnen blijven.

geplaatst op 19 september 2019

Wat fijn om te lezen dat u samen thuis bent, daar ondersteunen we graag bij. Hartelijk dank.

18 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Met behulp van de zorgverleners kan ik thuis blijven wonen en ben ik minder benauwd

geplaatst op 19 september 2019

Wat fijn dat u thuis kunt blijven. Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

• 9.8

18 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Helemaal tevreden

Hartelijk dank!

• 8.6

17 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Bij mij gaat alles goed vooral als ik het moeilijk heb hebben ze tijd voor een luisterend oor ze doen alles in overleg. met jou Ze kijken goed na de situatie waarin we zitten Ik heb heel veel steun...

geplaatst op 17 september 2019

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

• 8.7

16 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De verzorging was perfect met veel aandacht.

geplaatst op 16 september 2019

Hartelijk dank voor deze waardering.

• 8.1

16 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was blij dat het VTH team er was. Nu kon ik een eerder het ziekenhuis verlaten omdat ik thuis de AB via infuus ook gegeven kon worden

geplaatst op 16 september 2019

Wat fijn dat u eerder naar huis kon. Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

• 9.9

13 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hartstikke vriendelijke en goede zorg

geplaatst op 13 september 2019

• 13 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vooral tevreden met de fiattering van persoonlijke wensen en het meedenken om leefsituatie te optimaliseren

geplaatst op 13 september 2019

Leven zoals u wilt, dat is onze belofte. Mooi om terug te lezen dat u dit zo ervaart. Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

• 11 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het team denkt zelf heel goed mee en geeft goede en juiste adviezen om zelfstandig thuis te kunnen blijven wonen.

geplaatst op 12 september 2019

U zo zelfstandig mogelijk thuis laten wonen, doen wij graag. Hartelijk dank voor deze waardering.

9 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

zeer tevreden over suggesties, aanwijzingen en aanvraag hulp in de zorgwereld.

geplaatst op 10 september 2019

Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

5 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Klik ben zeer tevreden, kan niet beter!

geplaatst op 5 september 2019

Hartelijk dank.