Sensire thuiszorg gemeente Berkelland

Thuiszorg

Kerkstraat 30 7151 BW Eibergen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Reuma

Alles gaat goed in overleg en dit verloopt prima. Wanneer er iets aan de hand is, dan kan ik dit altijd overleggen met de medewerkers. Ik krijg iedere keer wisselende medewerkers en ik merk dan verschil in de deskundigheid. De ene medewerker doucht mij namelijk fijner en droogt mij beter af dan de ander. Ook door de vele wisseling ligt de ene medewerker mij beter dan de ander. Wel proberen de medewerkers één vast team aan te stellen, waarin ik dan bekende medewerkers terugzie.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen

Hartelijk dank voor deze waardering. Uw feedback wat betreft wisselende medewerkers nemen we zeker mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Berkelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.