Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen op 13 april 2018

• Kniebandletsel

Doordat moeder vrijdagavond is komen te vallen en haar knie kneusde en hulp nodig had bij aan en uitkleden is de thuiszorg ingeschakeld.Tijdens de hulp van de thuiszorg vertelde moeder erg verdrietig te zijn omdat haar dochter, onze zus, vrijdagmiddag, na een ziekbed van bijna 5 maanden, was overleden. Dit werd door de verpleegkundige gerapporteerd en gistermiddag (zondag) is er iemand van Sensire bij moeder op bezoek geweest en heeft met haar gesproken over ons verlies. Wij als familie waarderen dit zeer en spreken graag onze dank uit voor dit mooie initiatief!

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen

geplaatst op 16 april 2018

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw zus. Een vreselijke samenloop van omstandigheden dat uw moeder net vrijdag is gevallen. Goed om te horen dat u tevreden bent met de manier waarop de wijkzorg hiermee is omgegaan. Veel sterkte gewenst.

Bent u of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Berkelland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.