Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Bronckhorst - Hengelo op 10 januari 2021

9.7

Ik ben erg tevreden over de Thuiszorg van Sensire Steenderen De medewerksters zijn vrolijk en attent, tonen inzet en verantwoordelijk voor het werk. Er is ruimte voor persoonlijke aandacht en men houdt rekening met de mogelijkheden en onmogelijkheden, met de zorgvraag van de cliënt. Als door omstandigheden veranderingen plaats moeten vinden op de afgesproken dagen in de week, of op de tijd van zorg op de dag, is dat mogelijk. Afspraken worden goed doorgegeven en nagekomen. Een keer geattendeerd op corona regel, handen wassen. Ik zou deze zorg aanbevelen aan medebewoners, zorgvragers in de gemeente Steenderen Hierbij wil ik Sensire Steenderen hartelijk bedanken voor de goede zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Bronckhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.