Sensire thuiszorg gemeente Doetinchem

Thuiszorg

Plantenstraat 8 7001 EZ Doetinchem
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Doetinchem - Doetinchem op 7 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De ene keer komen ze te vroeg en de andere keer komen ze te laat. Maar ze kunnen hier niks aan doen, omdat er wel eens calamiteiten zijn. Ik ben er wel tevreden over. Ze gaan heel goed met mij om. Als ik vragen heb, dan gaan ze er rustig bij zitten. Het is wederzijds. Ik pas mij aan op hun. Zij passen zich weer aan op mij. Ze doen alles heel goed. Ze bellen voor mij om bijvoorbeeld de tabletten bestellen. Ik vind dit te moeilijk. Vervolgens doen zij dat voor mij. Laatst was ik verkouden. Toen kwamen ze toch even kijken. Ik vind dit heel wat. Ik heb verschillende medewerkers. Aan de ene kant vind ik het wel leuk. Maar aan de andere kant vind ik het niet leuk, omdat ik aan ze moet wennen.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Doetinchem - Doetinchem

Hartelijk dank voor deze waardering! We gebruiken uw ervaring om onze zorg nog verder te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Doetinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.