Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Lochem - Lochem op 22 februari 2017 interview

8.7

Ze komen binnen een bepaalde tijd. Als ze beroepsmatig iets te laat komen, dan vind ik het niet erg. Maar incidenteel plannen ze mij in de middag in. Vervolgens wacht ik alleen maar. Maar ze informeren mij daar ook niet over. We wisselen gemakkelijk gegevens met elkaar uit. Ook zijn ze voorkomend. Ze helpen waar ze helpen kunnen. Als ik in de nacht bel, dan staan ze toch paraat. Ik vind dit echt top. Ze komen vaak dingen tegen. Ze weten niet wat ze er nu mee moeten. Vervolgens benaderen ze het zo, dat we er altijd uitkomen. Ik heb ouderdomsvlekken die behandeld worden. Dit houden ze goed in de gaten. Vervolgens moet het gezalfd worden. Ze zijn verschrikkelijk alert. Als ze iets constateren, dan bellen ze dokter. De medicijnen bestellen ze ook voor mij. Ik heb vaste medewerkers. Ik vind prima, omdat ik met ze vertrouwd raak. Ik kan ideeën met elkaar uitwisselen. Dit gaat hartstikke leuk en goed. Met een vast team krijg je dit gemakkelijker, dan met verschillende medewerkers.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Lochem - Lochem

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit helpt ons om onze zorg nog verder te verbeteren. Bespreek uw planningspunt gerust ook eens met uw wijkverpleegkundige. Wellicht is er wat mogelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Lochem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.