Sensire thuiszorg gemeente Montferland

Thuiszorg

Achter de Kom 30 7041 RB 's-Heerenberg
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Montferland - 's-Heerenberg op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik vind de medewerkers deskundig. Als een medewerker niet precies weet hoe te handelen, dan wordt er een andere medewerker bij gehaald. De medewerkers wisselen niet heel vaak en dat vind ik fijn. Ik vind het fijn om bekende gezichten te zien en ik vind het altijd leuk als de medewerker komt. Ik heb geen negatieve dingen te melden over de thuiszorg. Soms komen de medewerkers wat later, omdat er bijvoorbeeld iemand ziek is. Ik vind dat niet heel erg, omdat ik mezelf redelijk kan redden.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Montferland - 's-Heerenberg

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Dat u een bekend gezicht ziet, vinden wij ook erg belangrijk. Fijn om het terug te lezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Montferland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.