Sensire thuiszorg gemeente Oost Gelre

Thuiszorg

Patronaatsstraat 24 7131 CG Lichtenvoorde
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Oost Gelre - Lichtenvoorde op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan heel goed met de medewerkers van "Sensire" overweg. Ik kan echt heel goed met hen opschieten. Als ze later komen dan normaal, dan bellen ze mij altijd even op met de mededeling dat ze later komen. De medewerkers helpen mij heel goed, ik word prima geholpen daar mankeert niets aan. Ze zijn ook alert, de eventuele smetplekken verzorgen ze heel goed. De afspraken worden nagekomen, als ik eens weg moet en daarom eerder geholpen moet worden, zijn ze er op de afgesproken tijd. Ik heb een vast team om mij heen en ik weet altijd wie er komt, dat kunnen de medewerkers op hun mobiel voor mij nakijken.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Oost Gelre - Lichtenvoorde

Wat fijn dat u zo goed met de medewerkers kunt. Prettig en vertrouwd contact is voor ons ook erg belangrijk. Hartelijk dank voor uw waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Oost Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.