Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Voorst - Twello op 22 februari 2017 interview

7.8

Soms gebeurt er iets, waardoor het tijdstip van verlenen van de zorg verandert. Daar krijg ik dan netjes bericht van, maar verder worden de afspraken redelijk goed nagekomen. De medewerkers vind ik goed in de omgang. Ieder mens is anders, maar als we ons aan beide zijde een beetje aanpassen, dan gaat dat goed. Ze helpen mij met wassen/ douchen. Verder vind ik de medewerkers alert. Als er iets is dan vragen ze eventueel assistentie in van een dokter. De zorg krijg ik van vaste medewerkers en dat vind ik heel goed, want dan wen je aan elkaar en weet je wat je aan elkaar hebt.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Voorst - Twello

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit helpt ons om onze zorg nog verder te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Voorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.