Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Westervoort - Varsseveld op 30 november 2016 interview

7.3

De medewerkers letten over het algemeen wel goed op mij. Ze attenderen mij om op te passen, zodat ik niet val. Dit vind ik prettig. We kunnen lachen met elkaar. De sfeer is goed wanneer ze bij mij langskomen. We kunnen grapjes maken. De route die gelopen wordt, vind ik onhandig. Hierdoor kunnen ze dan wel later komen. Dit vind ik niet fijn. De medewerkers vergeten mij soms in te smeren. Dit vind ik vervelend. Ze zijn over het algemeen goed bereikbaar. Onlangs heb ik ze op zondag gebeld. Toen waren ze helaas niet bereikbaar, dit vind ik niet leuk omdat ik ze nodig had.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Westervoort - Varsseveld

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij gebruiken uw reactie om de zorg van Sensire te verbeteren. Wij gaan graag met u in gesprek. Daarom zou het fijn zijn als u uw vragen bespreekt met de wijkverpleegkundige. Als u liever hebt dat wij contact opnemen met de wijkverpleegkundige laat u dan uw gegevens aan ons achter via communicatie@sensire.nl.
Wel goed om te lezen dat u samen plezier maakt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Westervoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.