Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar op 30 november 2016 interview

7.5

Als ik iets graag gedaan wil krijgen, dan doen zij dit. Ik heb altijd goed contact met de medewerkers. We praten met elkaar. Zij luisteren goed naar mij. Tijdens gesprekken kijken ze me aan en antwoorden op mijn vragen. Dit vind ik correct. De deskundigheid is goed. Wanneer ik bijvoorbeeld mijn behoefte uitspreek, dan houdt men daar rekening mee. Dit vind ik fijn. Vanochtend vroeg de medewerkster of ze de kerst spullen uit de kelder moest halen. Dit vond ik alert van haar, omdat ik hier nog niet zelf aan had gedacht. De medewerkers letten goed op mij. Zo vragen zijn geregeld hoe het met mij gaat. Dit vind ik heel belangrijk. Ze hebben duidelijk interesse in mij.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat de medewerkers zo goed naar u luisteren en geïnteresseerd zijn in uw wensen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.