Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar op 30 november 2016 interview

7.8
  • Reuma

De omgang met de medewerkers is heel fijn. Ze zijn aardig, liefdevol en hebben aandacht voor mij. Wanneer ik pijn heb, zien de medewerkers dit gelijk. Als ik dan een keer slechte nacht heb gehad, geef ik in de ochtend aan wat ik wil. Ze luisteren goed naar mijn wensen. Denk bijvoorbeeld aan wel of niet douchen na een zware nacht. Ik ben vrij zelfstandig en probeer zo veel mogelijk zelf te doen. De medewerkers laten mij in mijn waarde. Ze betuttelen mij niet. Dit vind ik heel fijn.Wanneer het mij niet meer lukt, nemen de medewerkers het van mij over. Ik kan ze alles vragen. Denk hierbij aan kleine verzoeken zoals de was snel in de wasmand doen. Ik word door wisselende medewerkers verzorgd. Ze hebben aangegeven dat ze eraan werken om voor vaste medewerkers te zorgen. Eigenlijk vind ik de wisselende medewerkers niet prettig maar Ik heb hier begrip voor. Over het algemeen ben ik wel te spreken over de zorg die ik krijg.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.