Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar op 29 november 2016 interview

9.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

De verzorging van wondjes en dergelijke is echt super. Als er een plekje is ontstaan dan wordt dat meteen doorgegeven aan de volgende collega of er worden foto's van het wondje gemaakt zodat ze eventueel meteen actie kunnen ondernemen. Ze hebben de foto's al eens doorgestuurd naar een kliniek naar een wondverpleegkundige zodat zij haar visie op de wondjes kon geven. Ze houden ook rekening met afspraken als ik 's morgens naar de fysio moet komen ze eerder. Ik heb meestal verpleegkundige en die zijn allemaal erg kundig. Ik krijg vaak dezelfde medewerkers en dat vind ik prettig, het is een stukje vertrouwd.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar

Wat een super mooie waardering, dankuwel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.