Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar op 29 november 2016 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is altijd perfect. De medewerkers zijn super. Er wordt duidelijk geluisterd en gereageerd. Het is werkelijk geweldig. Opeen gegeven moment zou ik bezoek krijgen en normaal was de douchetijd 10:00 en nu kwamen ze om 07:30. Er werd echt met de tijd rekening gehouden, echt geweldig. De deskundigheid is verschillend, dat ligt aan de achtergrond van de medewerker. Als ze een vraag echt niet kunnen beantwoorden dan zeggen ze dat ook gewoon. Ze zijn alert bijvoorbeeld ik kreeg een medicijn wat obstipatie veroorzaakte en toen hebben ze via de huisarts een recept voor een ander middel geregeld. Ik krijg meestal wel dezelfde medewerkers maar in het weekend is het weleens anders.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij doen het allemaal graag!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.