Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar op 29 november 2016 interview

5.7

Ik zou deze zorgverlener niet direct aanbevelen, de afspraken worden niet nagekomen. Ook laten ze mijn kamer niet netjes achter als ze mij geholpen hebben en kleden ze mij ook niet altijd even goed aan, de kleding zit vaak verkeerd. Ik vraag mij soms af of ze wel weten hoe ze mij moeten helpen, ik krijg steeds verschillende mensen aan mijn bed, en sommige weten niet goed hoe ze mij moeten helpen. Sinds Sensire, Diafaan heeft overgenomen, is de zorg achteruit gegaan. Er zit nu veel onkunde bij deze zorginstelling. Mijn team wisselt nu ook te veel van medewerkers, ik heb dus niet zo'n vast team meer om mij heen. Ik zou graag weer een vast team om mijn heen willen hebben dan krijg ik weer meer deskundigheid aan bed.

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar - Zevenaar

Hartelijk dank voor deze feedback. Wij gebruiken uw ervaring om onze zorg te verbeteren, daarom zouden we u graag hierover willen spreken. U kunt dit aangeven bij uw wijkverpleegkundige, ook kunt u altijd een mail sturen naar communicatie@sensire.nl. Dan brengen wij u in contact met de juiste persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.