SigmaZorg

Thuiszorg

Den Brielstraat 4 B 1055 RV Amsterdam

57 resultaten voor je selectie:

8 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht en gerichte zorg die geleverd wordt. Kan beter: Geen punten

7.9
8 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zorg op maat die geleverd wordt. Kan beter: Geen, het gaat goed.

6 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht en ik neem nu dagelijks mijn medicatie op tijd in. Kan beter: Het gaat goed, geen punten.

5 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vaste tijden, vaste gezichten van de zorgverleners en aandacht tijdens het uitvoeren van de zorg.

6.9
5 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverleners zijn vrolijk en vriendelijk.

8.3
5 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid en de zorgverleners zijn heel positief.

7.9
28 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer tevreden met de zorgverlening. Kan beter: Geen, het gaat goed.

7.4
24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht en vriendelijkheid. Kan beter: Geen, het gaat goed zo.

8.9
24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverleners zijn begripvol. Kan beter: Op dit moment gaat goed.

24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De gezondheidsklachten worden serieus genomen. Kan beter: Ik heb vaste medewerkers voor de zorg en daar ben ik blij mee.

24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht Kan beter: Geen, gaat prima zo.

9.4
24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht en vriendelijkheid!

9.1
24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverleners nemen de klachten serieus en er wordt tijd genomen voor extra begeleiding om te kunnen omgaan met mijn diabetesbeleid. Kan beter: Geen, het gaat goed.

21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik word serieus genomen en er wordt rekening gehouden met mijn wensen. Kan beter: De verbeterpunten rondom de planning zijn besproken en de planner heeft dit verwerkt.

7.6
21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dankzij de zorg die ik krijg, kan ik zelfstandig thuis blijven wonen. Kan beter: In de toekomst op vaste tijdstip zorg krijgen.

7.8
21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer tevreden met de zorgverleners die bij mij komen. Ze zijn vriendelijk en nemen tijd voor gesprek.

8.3
21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverleners zijn vertrouwd en nemen tijd voor een gesprek. Kan beter: Geen verbeterpunten, gaat op dit moment goed.

7.6
14 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat zorgverleners een luisterende oor en begrip hebben voor mijn situatie. Kan beter: Op dit moment valt er niks te verbeteren, misschien alleen in de toekomst vaste tijdstippen voor de...

8.4
14 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat mijn zelfstandigheid binnen Sigmazorg verbeterd is rondom de medicatie gebruik. Kan beter: Ik zou graag samen met begeleiding wekelijks boodschappen doen.

7.8