Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben ontzettend tevreden. De medewerkers zorgen goed voor mij en tonen ook echt hun oprechte bezorgdheid naar mij toe. Zij zijn vriendelijk en houden volledig rekening met mij. Ook zijn zij in hun gedrag heel subtiel en correct naar mij toe. Daarnaast vind ik de medewerkers zeer deskundig. Af en toe krijg ik wel eens een injectie en de medewerkers doen dan altijd hun uiterste best om dit zo pijnloos en soepel mogelijk te laten verlopen. Ik vind hun gedrag naar mij toe dan ook echt perfect. Afspraken die ik met de medewerkers maak worden keurig op tijd nagekomen. Meestal krijg ik dezelfde medewerkers, die bij mij langs komen. Af en toe komt er wel een stagiaire langs, maar deze worden dan goed begeleid en mogen beslist niet alles doen wat de vaste medewerkers doen. Met de vaste medewerkers voel ik mij het meest vertrouwd, want die nemen ook meestal de tijd om een praatje met mij te maken. Wel vind ik het vervelend als een vaste medewerker onaangekondigd met een stagiaire bij mij langs komt. Want hier word ik nerveus van en dat wil ik dan dus ook niet. Dit heb ik overigens ook al inmiddels aan deze thuiszorginstelling kenbaar gemaakt. Maar afgezien hiervan, kan ik deze zorginstelling iedereen van harte aanbevelen, want ik krijg hier echt de beste zorg, die ik mij maar kan wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.