Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

5.8

Ik ben tevreden over de de thuiszorg van Sint Annaklooster. Wat betreft de afspraken vind ik de werk tijdsblokken van Sint Annaklooster echter vervelend en vermoeiend. Ze komen uiteindelijk wel en bieden excuus, als het even misgaat. Het team is verdeeld in twee teams. Doordat er twee teams zijn, wordt er soms niet goed gecommuniceerd, waardoor ik weleens word vergeten. Daar moet ik dan zelf achteraan. Ze kunnen mij daardoor die extra zorg geven die ik nodig heb, bijvoorbeeld geen extra handelingen verrichten die wel nodig zijn voor mij, omdat ze dan geen tijd ervoor hebben. Ze doen wel echt hun best door alles mogelijk te maken qua wensen voor mij. Bij de kennismaking wordt alles opgeschreven wat nodig is voor mij. Alles wordt besproken en goed uitgelegd. Ik ben tevreden en ze leveren wel goede zorg. De medewerkers zijn opgeleid, deskundig en dat merk ik ook. Ze helpen mij goed, bijvoorbeeld bij het wassen. Het is alleen verwarrend dat er meerdere teams zijn en ik vind dat dit beter geregeld kan worden in de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.