Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

7.7

Ik ben wel tevreden over de sfeer en de manier van omgaan. Het is niet te zakelijk. De medewerkers hebben een Brabantse mentaliteit en ze gaan gemoedelijk met mij om, op een menselijke manier. De zorg past wel bij mijn leven en bij wat ik nodig heb. Als ik een afspraak wil verzetten is dat geen probleem. De verzorgers letten op mijn benen en of de huid gezond is. Ze kijken ernaar en zo nodig nemen ze actie. Tijdens de vakantieperiode of door ziekte, krijg ik soms tijdelijke krachten. Dat is niet te vermijden en ik vind dat op dit moment niet zo een probleem. In de rustige periodes kom ik wel veel dezelfde medewerkers tegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.