Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

8.5
  • Evenwichtsstoornissen

Ik heb hele goede ervaring met Sint Annaklooster. De instelling heeft een katholieke achtergrond, maar dat maakt niet uit. Ik houd van de mensen die mij komen helpen, want ze zijn heel liefdevol en fantastisch. Dat had ik niet verwacht, want ik ben niet katholiek. De eerste keer dat ze bij mij thuis kwamen, was spontaan en ik ben echt heel blij met ze. Ik geef ze dan ook vaak een knuffel. Ze helpen mij bijvoorbeeld met het douchen en als het nodig is, met het aankleden en ze vragen altijd hoe het met mij gaat. Ik vind daarom dat de medewerkers alert zijn op veranderingen bij mij. Ze letten echt goed op mij, als ik bijvoorbeeld iets niet aan heb en als ik brieven krijg van het ziekenhuis dan gaan ze het voor mij lezen. Ik vind dat perfect. Het contact is goed tussen mij en alle medewerkers, zowel de mannelijke als de vrouwelijke. De sfeer is altijd ontspannen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.