Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind enkele medewerkers van de instelling echt top, maar sommigen niet. Ik heb wel goed contact met alle verzorgers. Echter, sommige verzorgers begrijpen mij niet goed, bijvoorbeeld wat ik precies mankeer. Ik heb echt bij alles persoonlijke ondersteuning en zorg nodig, zoals bij het wassen en aan- en uitkleden. Ik heb verschillende complexe lichamelijke beperkingen en ik krijg die ondersteuning en zorg niet altijd van iedere verzorger goed. Ik doe dan mijn best om het zelf te doen, maar dat gaat echt met pijn en moeite. Ik sta dan in brand. Ze voelen dan niet wat ik meemaak met al die pijn en snappen mij dan niet. Dat maakt mij verdrietig. Het is een vast team, ze hebben soms vakantie, maar ik zie ze wel allemaal terug. Ik vind dat dit team wel van de mensen houdt en hun vak goed kennen. Want als er wat mij gebeurt, dan bellen ze mijn huisarts meteen. Als ze niet bij me thuis binnen kunnen, wanneer ik niet aan de deur kan komen, dan doen ze ook moeite om de sleutel te krijgen. Dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.