Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

Ze komen elke ochtend. Via het cliëntenportaal kan ik elke dag zien wie er komt, hoe laat en wat er in mijn zorgdossier staat. Als ik een andere afspraak heb in bijvoorbeeld het ziekenhuis, kan ik ook afspraken veranderen en maken. Ze zijn allemaal even correct en hulpvaardig, niets is ze teveel. Als ze de tijd hebben, drinken ze met mij een kopje koffie. Ze laten nooit merken dat ze haast hebben. Er komen verpleegkundigen langs en die zijn allemaal even kundig. Er wordt ook goed overgedragen. Ze denken met me mee. Toen ik laatst met een bacterie in het ziekenhuis lag, werd ook rekening gehouden met een medewerkster die geopereerd moest worden.Ik had vermoedelijk een ziekenhuisbacterie. Ik ben vol lof over hoe ze met mij omgaan. Het is een fijn team, team Orion, dat veel voor elkaar over heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.