Waardering van Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven - Eindhoven op 12 januari 2017 interview

8.2

Ze waren goed op tijd. Ik werd altijd goed geholpen. Ze waren heel vriendelijk en heel behulpzaam. Ze waren correct. Ik werd snel geholpen. Wat wil ik nog meer. Mijn leven is er beter op geworden. Ik ben de vocht in mijn benen kwijt. Ik kan weer beter lopen. Ze weten zeker wat ze doen en waar ze over praten. Ze hebben kunnen zien, dat het genoeg was om te zwachtelen. Ik kon vervolgens de elastieken kousen aanvragen. Er werd regelmatig naar mijn benen gekeken. Maar ze waren dik. Bij de tweede keer zwachtelen was het al veel minder. Ik heb 6 medewerkers over de vloer gehad. Dit wisselde sterk. Maar ze konden goed zwachtelen. Ik had hier geen problemen mee, omdat ze allemaal kundig waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Thuiszorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.