Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

7.8

De zorg kwam voor mijn man om hem te wassen. Het waren regelmatig dezelfde mensen die kwamen. Ze kwamen keurig op tijd. We waren daar heel tevreden over. Ze hebben mij ook geholpen met het druppelen van de ogen en dat ging ook heel prima. De omgang was altijd heel plezierig. Als er andere dingen waren, met bijvoorbeeld medicijnen, dan waren ze daar heel deskundig in. Ze hadden het goed in de gaten als ik moe was. Na het overlijden van mijn man kwamen ze ook nog extra langs. Het was een team van vaste medewerkers. Het is kleinschalig. Als mensen zeggen dat ze hulp nodig hebben, dan raad ik ze Sint Annaklooster aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.