Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

8.2

Ik ben een paar maanden geleden gevallen en ze komen me daarom 's morgens helpen met wassen en aankleden. Ik heb niets dan lof. De afspraken gaan heel goed. De medewerkers gaan geweldig met mij om. De omgang voelt alsof het vrienden waren. Als er tijd is dan maken ze een praatje met me. Er wordt rekening gehouden met mijn wensen. Als ik bijvoorbeeld geen zin heb in de douche, dan wassen ze me bij de wastafel. Als er iets is, bijvoorbeeld een wond aan me knie zijn ze daar heel vakkundig in. Ze verbinden dat goed en ze geven daar goede raad in. Eens in de veertien dagen komt er een verpleegkunde die de wond controleert. Ik word goed in de gaten gehouden. Het is een team van ongeveer vier verschillende medewerkers die ik allemaal ken. Dat vind ik prima, ze zijn allemaal even aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.