Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

8.2

Ik ben zeer tevreden over de thuiszorg van Sint Annaklooster, omdat de medewerkers allemaal altijd vriendelijk en lief zijn. Ze behandelen mij met aandacht. Ze komen 's avonds namelijk om mij op tijd te helpen met medicijnen. Ze geven mij mijn medicatie echt op tijd en maken altijd een praatje. Ze doen controle over de precieze hoeveelheid medicatie die ik inneem. Dat is belangrijk, vind ik. Er wordt met mij goed gecommuniceerd en overlegd over mijn medicatie. Ze doen allemaal hun best om hun werk goed te doen. Ik ken ze allemaal van naam en van gezicht. Er is goed contact tussen alle medewerkers en mij. Dat vind ik goed. Ik heb verschillende attenties zoals een geurtje met een bloem, een gelukshanger en elk jaar een kerstkaart gekregen van de thuiszorg met alle namen van de medewerkers die bij mij komen. Iedereen die zorg krijgt van de instelling krijgt die attenties, dat had ik aan hen gevraagd. Dat vind ik leuk en daarom ben ik tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.