Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

Ik had thuiszorg, omdat ik mij tijdens mijn herstelperiode niet zelfstandig kon douchen. Ze kwamen elke dag langs. Er was behoorlijk wat wisseling van medewerkers, maar daar had ik geen moeite mee. Ze hielden zich aan de afspraken over tijdstippen. In het begin kreeg ik meer zorg omdat ze merkten dat ik heel moe was, ze waren erg bezorgd. Naar mate ik mij beter voelde, lieten ze steeds meer aan mijzelf over en dat vond ik prettig. Zo liep het gelijkmatig door en ik kan nu weer zelfstandig voor mijzelf zorgen. Na de kerst zijn ze gestopt met hulp geven en ik heb geen hulp meer nodig. Ik ben zeer tevreden met hoe alles is verlopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.