Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

7.3

Ik vind dat de medewerkers vaak veel te laat komen, ook bij mooi weer. En als ze komen dan zijn ze zo snel weg. Dat vind ik niet zo fijn, want ik wil ook graag leuke dingen doen en heb ook afspraken. Ik vind de zorg goed door hen. De meeste verzorgers helpen mij namelijk goed bij mijn verzorging, bijvoorbeeld bij het wassen en mijn lichamelijke verzorging. Ik vind ook dat enkele verzorgers goede uitleg geven aan mij. Die geven ook goed antwoord op mijn vragen, zodat ik het ook kan begrijpen. Als ik voel dat er iets niet klopt, bijvoorbeeld dat ik pijn heb dan geef ik dat altijd aan hen door. Die verzorgers luisteren dan naar mij. Echter, sommige verzorgers luisteren niet altijd goed. Toen ik bijvoorbeeld ziek was en voelde dat er iets mis was met mij, werd ik niet meteen doorgestuurd naar een huisarts. En als ze zeggen dat ze het druk hebben en ik wil juist een praatje maken, dan luisteren ze ook niet goed naar mij. Dat vind ik niet fijn. Ik wil ook graag mijn verhaal altijd kwijt aan alle verzorgers, bijvoorbeeld als ik pijn heb 's nachts. Helaas kunnen ze niet lang blijven en komen ze nog steeds laat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.