Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

Ze komen me drie keer in de week helpen met wassen en aankleden. Ik kan mezelf een heel eind redden en ik krijg extra zorg daar waar nodig is. Ze houden zich aan de afspraken. Ik vind alle medewerkers even goed. Er is een medewerker waar ik niet zo gelukkig mee ben en dat heb ik besproken. Daar wordt naar geluisterd. Daar ben ik tevreden over. Ik ben over het algemeen tevreden over de deskundigheid. Ze geven mij adviezen voor wat ik zelf eventueel kan gebruiken. Ze weten wat ik heb en hoe ik ben. Ze zijn heel meelevend en belangstellend. Het is een klein team en dat doen ze ook bewust. Het zijn ongeveer vier of vijf vaste medewerkers. Ik kan over Sint Annaklooster geen slecht woord zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.