Waardering van Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop - Helmond op 12 januari 2017 interview

Zeven vaste medewerkers helpen mij en mijn vrouw met het douchen, oogdruppelen en het medicijngebruik. Ik vind dat dit op een prettige manier gaat, omdat het allemaal leuke mensen zijn. De medewerkers geven ons aandacht en ik vind het ook fijn dat ze de tijd voor ons nemen. Alles over onze gezondheid wordt goed bijgehouden. Dit vind ik goed. Toen mijn vrouw in de ochtend een beetje ziek was, kwamen ze terug in de middag om mijn vrouw te helpen bij het douchen. Dat vind ik een goede service. Ik vind dat ze ons goed in de gaten houden en indien nodig geven ze ons advies. Dat waardeer ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Wijkteam Helmond-Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.