7.8

Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen

Thuiszorg

Adres Prof. Cornelissenstraat 2
6524 PJ Nijmegen
Telefoon 024-3279279
Website
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 37 waarderingen
95% beveelt deze zorginstelling aan

Waarderingen

Gemiddeld waarderingscijfer per jaar

  • 31 waarderingen
    7.9
  • 6 waarderingen
    7.4

Toelichting
Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.


Stichting Dienstencentrum OBG is 37 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst:
  • 7.7

    Geplaatst op 3 februari 2017 interview

    In de omgang is er wel eens verschil van medewerker. De ene medewerker is namelijk nonchalant en de ander is zorgzaam. Mijn benen moeten namelijk speciaal verzorgd worden en de ene is vlug in zijn...

  • 8.2

    Geplaatst op 1 februari 2017 interview

    Ze zijn alert op veranderingen. Een medewerker van OBG raadde me aan de huisarts te bellen. Alles wat je vertelt schrijven ze op, als het iets bijzonders is. Ze kennen al mijn ziektes. Er komen...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.0

    Geplaatst op 1 februari 2017 interview

    Ze komen op tijd. Maar de bereikbaarheid is wat moeilijker. Ze komen binnen en zeggen gedag. Ze weten, dat ze bij mij niet veel hoeven te doen. Behalve mijn rug wassen, dat doen zij dan. Ze laten...

  • 8.2

    Geplaatst op 1 februari 2017 interview

    Ik krijg veel verschillende medewerkers thuis maar hier ben ik aan gewend. Wel vind ik dat ik een stukje privacy weggeef aan de thuiszorg. Mensen komen namelijk bij mij thuis en aan mijn spullen....

  • 8.0

    Geplaatst op 30 januari 2017 interview

    De deskundigheid van de medewerkers hangt af van het opleiding van de mensen. Artsen hebben wel verstand van zaken, mensen die minder geleerd hebben weten er minder van. De medewerkers wisselen vaak,...

  • 7.5

    Geplaatst op 27 januari 2017 interview

    Ze hebben aandacht voor me, speciaal na het overlijden van mijn man. Afspraken worden altijd nagekomen. Er komen drie vaste medewerkers. Het was prettiger geweest als steeds dezelfde kon komen, maar...

  • 6.8

    Geplaatst op 27 januari 2017 interview

    De medewerksters kunnen door de planning de afspraken niet altijd nakomen. Dit gebeurt zonder melding vooraf. Het is een kleine moeite voor de planning om even te bellen dat het anders loopt. Ik...

  • 8.2

    Geplaatst op 26 januari 2017 interview

    De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Als ik met klachten zit dan helpen ze efficiënt door advies te geven of uitleg te geven. Als de medewerker iets opvalt dan vragen ze het altijd na bij...

  • Geplaatst op 26 januari 2017 interview

    Ik vind dat de medewerkers mij helpen vanuit alle kanten. Ik moet namelijk veel zorg hebben omdat ik blind ben. Ik vind dat de medewerkers een goede verzorging geven en hierdoor deskundig zijn. De...

  • 8.0

    Geplaatst op 25 januari 2017 interview

    Ik kreeg van de planning door hoe laat de medewerkers hoorden te komen. De medewerkers kwamen allemaal prompt op tijd, ik vond dat fijn. Zij moesten er voor zorgen dat ik mijn medicijnen op tijd...

  • 7.3

    Geplaatst op 25 januari 2017 interview

    Ik krijg zorg van regelmatig dezelfde medewerkers en hier ben ik tevreden over. Verder krijg ik één keer per week de hulp, maar wanneer ik meerdere malen per week hulp wil krijgen dan kan dit ook....

  • 7.7

    Geplaatst op 25 januari 2017 interview

    Ik kan goed met de medewerkers praten. Ze wisselen af en toe, maar ik heb meestal dezelfde en dat vind ik wel prettig. Ze komen nogal eens later, omdat er mensen ziek zijn of doordat afspraken...

  • 8.0

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    De zorg wordt verleend door wisselende medewerkers en dat vind ik iets minder prettig, omdat je naar mijn idee aan de verzorgsters moet wennen en op deze manier is dat moeilijker. Ze helpen mij met...

  • 7.0

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Ze komen me helpen bij de noodzakelijke dingen, zoals het aandoen van de kousen en het helpen van de maaltijd. En ze komen twee keer per week helpen met het douchen. Ze proberen zich aan de afspraken...

  • 7.3

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Op het gebied van afspraken is er nog winst te behalen. Ik vind dat de communicatie verbeterd kan worden. Als afspraken bijvoorbeeld uitlopen, zouden ze contact met mij kunnen opnemen. Ik heb een...

  • 7.3

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Ik heb wel eens een afspraak met ze, omdat ik naar de dokter moet. Ik wil dan bijvoorbeeld eerder gedoucht worden. Dit kan dan. Ze doen hier nooit moeilijk over. Ze benaderen mij heel goed. Ze kunnen...

  • 7.8

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Het wisselt qua personeel. Daar zitten twee kanten aan, want als ik iemand mag dan wil ik dat die blijft, maar krijg ik iemand wat mij minder bevalt dan ben ik blij dat diegene niet voor vast bij mij...

  • 7.5

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Naar mijn mening weten de oproepkrachten nog niet veel. Hier heb ik wel mijn bedenkingen bij wat de deskundigheid betreft. Ik weet gelukkig zelf het een en ander, zodat ik de medewerkers af en toe...

  • 7.2

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Ik ben geweldig tevreden dat ze zo snel en adequaat reageren. Wat ik niet zo fijn vind is dat ze mij soms niet correct aanspreken, maar je en jij tegen tegen mij zeggen. Dat probleem ligt ook bij de...

  • 9.5

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Ik heb een hersenoperatie gehad. Daarna heb ik zorg gekregen. Ik word een paar keer in de week gedoucht. De medewerkers zijn respectvol en warm naar mij toe. Ze hebben voldoende aandacht voor me. Ze...

Partners van ZorgkaartNederland