Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 27 januari 2017 interview

6.8
  • Eierstokkanker

De medewerksters kunnen door de planning de afspraken niet altijd nakomen. Dit gebeurt zonder melding vooraf. Het is een kleine moeite voor de planning om even te bellen dat het anders loopt. Ik krijg vaste, maar ook verschillende medewerksters over de vloer. Dit vind ik eigenlijk niet zo prettig. De vaste medewerkers maken goede inschattingen en bellen de dokter indien nodig. Zij zien het meteen als er wat aan de hand is met mij, zij kennen mijn problemen. Ik vind dat er te veel medewerksters rondlopen die nog niet klaar zijn voor hun taak. Denk aan de deskundigheid. Zij kunnen geen goede inschatting maken hoe het met mij is, dit vind ik een kwalijke zaak. Ze doen wel hun best. De vaste medewerksters die ik krijg, komen haast niet meer, dit gaat terug naar af. Alle medewerkster doen hun best. Zij zijn heel goed naar mij toe, daardoor accepteer ik veel van ze. Ik heb alleen maar lof voor de medewerksters die hier komen, het is zwaar werk.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.