Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

9.5

Ik heb een hersenoperatie gehad. Daarna heb ik zorg gekregen. Ik word een paar keer in de week gedoucht. De medewerkers zijn respectvol en warm naar mij toe. Ze hebben voldoende aandacht voor me. Ze helpen me om mijn autonomie terug te krijgen. Ik heb ook een alarmsysteem. Ze hebben goede communicatie met elkaar en geven dingen goed door. Dat vind ik heel belangrijk. Met het opmerken van veranderingen, heb ik vaak gehad, dat ik mijn verhaal opnieuw moest vertellen. Als men namelijk niet bekend is met faxen, dan laat dat wel eens te wensen over. Gezien mijn toestand, vind ik dat wel vermoeiend. Ik vind het inleven belangrijk. Alles staat in een dossier. Ik heb een vast team wat wel eens wisselt. Het zijn geen onbekende gezichten en dat vind ik fijn.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.