Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 26 januari 2017 interview

• Oogaandoeningen

Ik vind dat de medewerkers mij helpen vanuit alle kanten. Ik moet namelijk veel zorg hebben omdat ik blind ben. Ik vind dat de medewerkers een goede verzorging geven en hierdoor deskundig zijn. De medewerkers lopen namelijk met mij mee als ik naar het toilet moet en hier ben ik heel tevreden over, want als ik alleen loop kan dit gevaarlijk zijn. Zij wachten dan rustig af zodra ik weer terug kan lopen. Als een medewerker er niet is wanneer ik naar het toilet moet, dan val ik namelijk. Ik heb een alarmknop thuis en hier kan ik altijd op drukken wanneer ik hulp nodig moet hebben, zodra ik moet lopen door mijn eigen huis. Ook krijg ik een goede verzorging in het geven en klaarleggen van medicijnen, mijn eten en drinken. Verder krijg ik wisseling van medewerkers en ik ben hier zeer tevreden over. Ikzelf kan de medewerkers namelijk niet zien en onthouden kan ik ook niet. Dus ik moet iedere medewerker altijd vragen wie hij/zij ook alweer is. Ik heb verder leuk contact met de medewerkers, er is namelijk ook tijd voor een grapje.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.