Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 3 februari 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

In de omgang is er wel eens verschil van medewerker. De ene medewerker is namelijk nonchalant en de ander is zorgzaam. Mijn benen moeten namelijk speciaal verzorgd worden en de ene is vlug in zijn werk en geeft de verzorging en de ander voert deze verzorging niet uit. Ook merk ik dat de ene medewerker precies weet hoe de verzorging gegeven moet worden en de ander weet dit niet. Ik merk dit namelijk aan de tijd hoe lang een medewerker bezig is en wat zij daarbij zeggen. Daarnaast doucht de ene medewerker mij en neemt hier dan ook de tijd voor. Een ander zegt dat ik gister al gedoucht ben en slaat de douchebeurt over. Ik snap wel dat de medewerkers het druk hebben, vooral tijdens de ochtenduren. In de avonduren merk ik dat de medewerkers het wat rustiger hebben. Tijdens de avonduren maken de medewerkers dan ook een gezellig praatje met me. Verder zie ik twee à drie vaste medewerkers en hier ben ik heel tevreden over. Ik ben namelijk tevreden over hoe vaak de medewerkers mij checken op een dag. Ik vind hierdoor dat ik goed verzorgd word.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.