Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

7.5

Naar mijn mening weten de oproepkrachten nog niet veel. Hier heb ik wel mijn bedenkingen bij wat de deskundigheid betreft. Ik weet gelukkig zelf het een en ander, zodat ik de medewerkers af en toe kan begeleiden. De medewerkers helpen mij met het aan- en uittrekken van kousen, druppelen van mijn ogen en katheteriseren. Ik kan goed met de medewerkers overweg en ik vind ook dat ze mij wel een beetje in de gaten houden. Bijvoorbeeld als ik klachten heb betreffende mijn gezondheid, dan vragen ze de volgende keer hier wel na. Wisselende medewerkers komen bij mij, maar dat vind ik goed, want deze mensen moeten het vak ook leren. Vaak zijn het mensen met weinig ervaring.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.