Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

7.3

Op het gebied van afspraken is er nog winst te behalen. Ik vind dat de communicatie verbeterd kan worden. Als afspraken bijvoorbeeld uitlopen, zouden ze contact met mij kunnen opnemen. Ik heb een goed en prettig contact met de verzorgers. De zorg draagt zeker bij aan de kwaliteit van mijn leven. De kwaliteit van de zorg is verbeterd, doordat veel verzorgers aan een opleiding zijn begonnen, maar de kwaliteit kan nog verder verbeteren. Er wordt tegenwoordig meer aan deskundigheidsbevordering gedaan, maar het gaat zeker de goede kant op. Er wordt hard gewerkt aan het creëren van kleinere teams, maar ze zijn nog in ontwikkeling. Ze werken hard aan het verbeteren en het professionaliseren van de zorg. Ik ben echt heel erg tevreden.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.