Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 23 januari 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Sinds kort hebben zij drie teams samengesteld, twee teams zijn de best gekwalificeerde medewerkers en het andere team zijn minder gekwalificeerd. De minder gekwalificeerden komen bij mij, omdat ik geen hoog gekwalificeerd werknemers nodig heb. Zij zijn geweldig hulpverlenend ingesteld. De medewerkers doen heel erg hun best. De zorgverlening is heel attent. De persoonlijke zorgverlening is sterk wisselend, ze willen het allemaal goed doen maar kunnen daardoor de directe interesses niet waarmaken. Ik kan deze zorginstelling aanbevelen, alleen heb ik onbegrip voor hoe ze de mensen de juiste mensen inplannen.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.