Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

7.0

Ze komen me helpen bij de noodzakelijke dingen, zoals het aandoen van de kousen en het helpen van de maaltijd. En ze komen twee keer per week helpen met het douchen. Ze proberen zich aan de afspraken te houden. Ze hebben een half uur speling. Ik vind het een probleem dat ik midden in mijn rust hulp krijg. Daar zou ik graag andere afspraken voor willen. De omgang van de medewerkers is perfect. Men probeert rekening te houden met mijn wensen. Als ik een dagje wil vluchten in de natuur, dan wil ik mijn vrijheid kunnen hebben. Dan vergeet de zorg mij wel eens. Ze geven niet alles aan elkaar door. Ik zou willen dat mensen dingen beter herkennen. Dat zou ik ze niet willen verwijten. Ik zou wensen dat er meer opleiding is, zodat er meer opgemerkt wordt. Als men hard rent, dan kan men niet alles zien. Ik vind dat daar wat beter naar kan worden gekeken. Er is geen tijd om rustig een praatje te maken. Ik krijg tips zoals bijvoorbeeld meer fruit te nemen en dergelijken voor een betere stoelgang. Ik vind het belangrijk dat ze meeleven. Sinds een half jaar hebben ze twee teams van tien vaste medewerkers. Dat is een hele verbetering. Ik weet nu wie wie is. Ik ben dankbaar voor de zorg.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.