Waardering van Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen op 1 februari 2017 interview

Ze komen op tijd. Maar de bereikbaarheid is wat moeilijker. Ze komen binnen en zeggen gedag. Ze weten, dat ze bij mij niet veel hoeven te doen. Behalve mijn rug wassen, dat doen zij dan. Ze laten mijn in waarde en laten het mij zelf doen. Als ze zien dat het toch moeilijker gaat, dan doen ze het zelf even. Laatst was mijn voet iets te dik. Vervolgens letten ze wel een beetje op. Ze hoeven mij geen medicijnen te geven of een een wond te verzorgen. Ze hoeven mij alleen maar te wassen. Ze dachten, dat ik te veel vocht vasthield. Ze hebben mij doorverwezen naar de huisarts, maar die vond het niet zo erg. Ik ben verder gewoon gezond. Er is wat wisseling. Maar dit hebben ze laatste maanden een beetje beperkt. Momenteel gaat het wel goed. Ze doen het echt met toewijding. Kortom ze zijn betrokken bij het werk.

Bent u of werkt u voor Stichting Dienstencentrum OBG? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.