7.8

Stichting Dienstencentrum OBG - Nijmegen

Thuiszorg

Adres Prof. Cornelissenstraat 2
6524 PJ Nijmegen
Telefoon 024-3279279
Website
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 37 waarderingen
95% beveelt deze zorginstelling aan

Waarderingen

Gemiddeld waarderingscijfer per jaar

  • 31 waarderingen
    7.9
  • 6 waarderingen
    7.4

Toelichting
Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.


Stichting Dienstencentrum OBG is 37 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst:
  • 8.2

    Geplaatst op 1 februari 2017 interview

    Ze zijn alert op veranderingen. Een medewerker van OBG raadde me aan de huisarts te bellen. Alles wat je vertelt schrijven ze op, als het iets bijzonders is. Ze kennen al mijn ziektes. Er komen...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.0

    Geplaatst op 1 februari 2017 interview

    Ze komen op tijd. Maar de bereikbaarheid is wat moeilijker. Ze komen binnen en zeggen gedag. Ze weten, dat ze bij mij niet veel hoeven te doen. Behalve mijn rug wassen, dat doen zij dan. Ze laten...

  • 8.0

    Geplaatst op 30 januari 2017 interview

    De deskundigheid van de medewerkers hangt af van het opleiding van de mensen. Artsen hebben wel verstand van zaken, mensen die minder geleerd hebben weten er minder van. De medewerkers wisselen vaak,...

  • 7.5

    Geplaatst op 27 januari 2017 interview

    Ze hebben aandacht voor me, speciaal na het overlijden van mijn man. Afspraken worden altijd nagekomen. Er komen drie vaste medewerkers. Het was prettiger geweest als steeds dezelfde kon komen, maar...

  • 8.2

    Geplaatst op 26 januari 2017 interview

    De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Als ik met klachten zit dan helpen ze efficiënt door advies te geven of uitleg te geven. Als de medewerker iets opvalt dan vragen ze het altijd na bij...

  • 7.7

    Geplaatst op 25 januari 2017 interview

    Ik kan goed met de medewerkers praten. Ze wisselen af en toe, maar ik heb meestal dezelfde en dat vind ik wel prettig. Ze komen nogal eens later, omdat er mensen ziek zijn of doordat afspraken...

  • 7.3

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Op het gebied van afspraken is er nog winst te behalen. Ik vind dat de communicatie verbeterd kan worden. Als afspraken bijvoorbeeld uitlopen, zouden ze contact met mij kunnen opnemen. Ik heb een...

  • 7.3

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Ik heb wel eens een afspraak met ze, omdat ik naar de dokter moet. Ik wil dan bijvoorbeeld eerder gedoucht worden. Dit kan dan. Ze doen hier nooit moeilijk over. Ze benaderen mij heel goed. Ze kunnen...

  • 6.7

    Geplaatst op 24 januari 2017 interview

    Ze kwamen op tijd. Ik werd benaderd, alsof we elkaar kenden. Mijn probleem was, dat het iedere keer een andere medewerker was. Ik voel mij al niet meer op mijn gemak. Vervolgens moet ik zoveel...

  • 9.2

    Geplaatst op 23 januari 2017 interview

    De medewerkers wisselen vaak, maar ik heb er geen probleem mee. Ze doen hun werk goed. Ze helpen mij met aantrekken van de kousen, druppelen ze mijn ogen en leggen ze medicijnen voor mij klaar....

  • 8.5

    Geplaatst op 23 januari 2017 interview

    Ze komen elke dag mijn ogen druppelen. En als het nodig is komen ze vaker. Ik ben heel tevreden. Ze zijn beleefd en als ik vragen heb proberen ze me te helpen. Ze zijn heel alert op hoe het met me...

  • 9.7

    Geplaatst op 23 januari 2017 interview

    Ik krijg steeds wisselende medewerkers. Dat vind ik geen probleem. Ze doen goed wat ze moeten doen. Ze laten me uitpraten, jagen me niet op en geven me geen opdrachten. Dus maken ze me niet onrustig....

  • 6.7

    Geplaatst op 12 augustus 2016

    Graag help ik OBG met het invullen van deze zorgkaart in staat te stellen om vol enthousiasme te blijven werken aan verbeteringen!

Partners van ZorgkaartNederland