Stichting Land van Horne, Thuiszorg Nederweert

Thuiszorg

Biest 43 6001 AP Weert
Deze locatie is onderdeel van Stichting Land van Horne

Waardering van Stichting Land van Horne, Thuiszorg Nederweert - Weert op 7 december 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Dementie

Wij hebben slechte ervaringen met het toedienen van medicatie; er is schijnbaar een miscommunicatie tussen huisarts en de thuiszorg waarvan de client de dupe is. Graag zou ik zien dat eventuele interne problematiek blijft waar het hoort; intern. Het kan niet zo zijn dat belangrijke medicatie wordt overgelaten aan mantelzorgers danwel de client zelf welke niet in staat is deze volgens voorschrift zelf in te nemen. Het resultaat is dat het nu onduidelijk is of er medicatie is ingenomen of niet. Op de aftekenlijsten staat 'zelf'. Het gaat hier om vrij forse pijnstillers waarbij het zeer van belang is dat de juiste dosering wordt toegedient!

Reactie van/namens Thuiszorg Stichting Land van Horne, Thuiszorg Nederweert - Weert

Wij hechten veel waarde aan de waardering van onze cliënten en hun vertegenwoordigers. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat uw ervaringen minder positief zijn. Wij zouden dan ook graag met u in gesprek gaan over uw ervaringen en samen tot een oplossing te komen waar u vertrouwen in heeft. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met de teamleider van uw locatie via onze Klantenservice 0900 333 55 55 of info@landvanhorne.nl. De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Thuiszorg Nederweert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.