Stichting Land van Horne, Thuiszorg Stramproy

Biest 43 6001 AP Weert
Deze locatie is onderdeel van Stichting Land van Horne

13 resultaten voor je selectie:

18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ik kan zelf invloed uitoefenen op de wijze van verzorging. Het is ook altijd een vrolijke bedoening. Een persoonlijke lijst met tijden van verpleging (bij benadering) zou fijn zijn.

8.6
18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ze doen het goed. Ieder op zijn eigen manier. Ik ben tevreden.

6.7
18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

De zorgverleners zelf zijn vriendelijk en doen goed hun best om te helpen. Helaas is er veel verloop van de zorgverleners, waardoor bepaalde afspraken mis liepen.

8.8
18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Het zijn vriendelijke en attente meiden/zusters. Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen.

7.9
18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel tevreden over de attentheid, vriendelijkheid en zorgzaamheid. Er is meer zorg nodig, maar dat is niet mogelijk momenteel.

7.1
18 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel tevreden over de attentheid, vriendelijkheid en zorgzaamheid van de zorgverleners. Er zou wel meer zorg moeten komen, maar dat gaat nu niet.

7.1
10 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

de afspraken worden goed nagekomen , zoals afgesproken is . het poetswerk wordt goed gedaan wat ik zelf niet meer kan . en de poetshulp doet haar werk goed en levert schoon werk af .

Reactie van/namens Thuiszorg Stichting Land van Horne, Thuiszorg Stramproy - Weert

Wij zijn verheugd te horen dat u positief bent over onze zorg en huishouding. Wij danken u voor de genomen moeite.
9 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers doen over het algemeen goed hun best om mij te helpen met mijn dagelijkse verzorging. Vaste mensen bieden mij meer vertrouwen omdat ze me beter kennen en daarom alert zijn op...

7.0
2 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Supertevreden, lieve betrokken dames die er alles aan doen om het leven van mij en mijn echtgenote zo fijn en gemakkelijk mogelijk te maken

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij zijn verheugd te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft over onze medewerkers en onze...

Filters

Aandoening