Waardering van Stichting Ludgerus, samen actief wonen met zorg - Deventer op 12 januari 2017 interview

7.8
  • Hart- en vaatziekten

De oudere mensen hebben meer ervaring dan de jongeren. De jongeren moeten het nog leren en dat merk ik in de verzorging. Ik krijg een groepje van zo'n zes mensen die ik regelmatig zie. Over het algemeen heb ik veel dezelfde en dat is wel prettig. De jonge generatie is nogal van 'je' en 'jij', dat irriteert en is niet altijd prettig. Als ik op het belletje druk, komen ze meteen, dat is geweldig. Als ik vraag of ze vroeg willen komen, omdat ik naar de dokter moet, gaat dat altijd goed. Ik vind het wel prettig dat ze altijd in de buurt zijn. Alles wat ik vraag, doen ze ook gelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Ludgerus, samen actief wonen met zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.