Waardering van Stichting Ludgerus, samen actief wonen met zorg - Deventer op 12 januari 2017 interview

8.3

Geweldig is het woord wat bij de medewerkers past. Ze staan altijd klaar voor mij. Ik vind de meeste medewerkers deskundig. Ze helpen mij met het douchen en aankleden en het druppelen van mijn ogen. Ik vind wel dat de jonge generatie van medewerkers die net komen kijken, de hulp bij het douchen niet altijd doen op een zachtaardige manier. Als ik er iets van zeg dan gaat het wel goed. Ik val af en toe. De volgende dag wordt er direct naar gevraagd en alles wordt goed genoteerd. Dat vind ik alert. Af en toe komt de eerste verantwoordelijke bij mij om de zorg te bespreken en dat vind ik prettig. Wisselende medewerkers komen bij mij over de vloer, maar dat vind ik niet erg, want ze vervullen hun taak goed. Als er een stagiaire mee komt dan vragen ze netjes of deze mag mee helpen met het douchen. Dat ze dit even vragen waardeer ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Ludgerus, samen actief wonen met zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.