Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Alblasserdam

Thuiszorg

De Alblashof 1 2951 XR Alblasserdam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Alblasserdam - Alblasserdam op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik word twee keer per dag geholpen met het aan- en uittrekken van mijn steunkousen. Ik heb gemerkt dat er soms gebrek aan personeel is. De verzorgsters zijn van goede wil, maar soms lukt het ze niet om op tijd te komen. Ik vind de verzorgsters in het algemeen aardig en behulpzaam. Ze helpen me met datgene wat nodig is. Tijdens vakanties of bij ziekte komen er nog wel eens invalsters. Ik heb gemerkt dat die niet altijd voldoende verstand van zaken hebben, omdat ze vaak nog maar net van school komen. Als de medewerkers bij mij iets zien of horen, dan letten ze daar zeker op. Zo ben ik wat aan de dove kant. Dat is lastig. Men zorgt dan dat ik druppeltjes daarvoor krijg. Ik merk wel dat je niet al te veeleisend moet zijn.

Reactie van/namens Thuiszorg Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Alblasserdam - Alblasserdam

Hartelijk dank voor uw waardering en aandachtspunten. We proberen er alles aan te doen om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening hoog te houden. Uw aandachtpunt ga ik dan ook intern aan de juiste persoon doorsturen. Want uw welzijn is belangrijk voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Alblasserdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.