Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Hardinxveld-Giessendam

Thuiszorg

Venusstraat 1 A 3371 TN Hardinxveld-Giessendam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Hardinxveld-Giessendam - Hardinxveld-Giessendam op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Als ik een keer een afspraak heb, dan kan ik dat laten weten. Ik kan dan een andere tijd afspreken. Ik vind dat prettig. Ik heb goed contact met de verzorgenden. Als ik een vraag heb of ik weet iets niet, dan kan ik altijd bij de verzorgenden terecht. Ze kennen mij ook goed. Ik vind dat ik serieus word verzorgd en dat ze aandacht aan mij besteden. Soms moet er wat aangepast worden. Ik vind ze daar dan alert op. Ik krijg voldoende hulp. Ik kan de verzorgenden via mijn alarmbel benaderen. Ze vragen dan aan mij wat er aan de hand is. Als het dringend is komen ze zo snel mogelijk. Dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Hardinxveld-Giessendam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.